CSR Renault

Obiective: Întelegerea a ce înseamnă și cum pot fi gestionate Cerințele specifice clientului, unde face standardul IATF 16949:2016 referire la Cerințele specifice clientului, care sunt și cum pot fi interpretate Cerințele specifice clientului Renault.

De interes pentru: Personal din companii de producție sau servicii din domeniul automotive – tehnicieni, ingineri, manageri, specialiști din departamentele Calitate, Inginerie, Proiectare, Ȋntreţinere, Producție, Achiziţii, Logistică implicați în relația cu clientul sau furnizorul.

Durată desfășurare: 1 zi

Agenda:
• Introducere
• Definiție CSR conform IATF 16949:2016
• Cerințe, referințe IATF 16949:2016 la CSR
• Gestionare CSR
• Particularități, regăsire document, acces în portal – Renault
• CSR – Renault
• Discuții. Examinare. Închidere curs

Trainer:
Lector cu experiență de peste 15 ani în industrie și consultanță cu expertiză în utilizarea instrumentelor din curs și instruire.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați