CSR GM

Obiective: Intelegerea a ce înseamnă si cum pot fi gestionate Cerintele specifice clientului, unde face standardul IATF 16949 : 2016 referinţă la Cerintele specifice clientului, care sunt şi cum pot fi interpretate Cerintele specifice clientului GM.

De interes pentru: Personal din companii de producție sau servicii din domeniul automotive – tehnicieni, ingineri, manageri, specialisti din departamentele Calitate, Inginerie, Proiectare, Ȋntreţinere, Producție, Achiziţii, Logistică implicati in relatia cu clientul sau furnizorul.

Durată desfășurare: 1 zi

Derulare curs:
• Introducere
• Definitie CSR conform IATF 16949 : 2016
• Cerinte, referinte IATF 16949 : 2016 la CSR
• Gestionare CSR
• Particularitati, regasire document, acces in portal – GM
• CSR – GM
• Discuții.Examinare. Inchidere curs

Trainer:
Lector cu experiență de peste 15 ani în industrie și consultanță cu expertiză în utilizarea instrumentelor din curs și instruire.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați